At bo alment er lig med beboerdemokrati og engagement. Du kan som beboer komme med forslag til forbedringer, og du er med til at fastlægge afdelingens budget. Det sker på et afdelingsmøde, som holdes i september, hvortil alle husstande har stemmeret. Afdelings-mødet vælger også medlemmer til afdelingsbestyrelsen, som sørger for at følge op på de vedtagne beslutninger. Bestyrelse og afdelingsmøde har direkte indflydelse på husorden, vedligeholdelsesreglement og råderetskatalog samt budgettet. Ejendomskontoret står for den daglige drift og udfører de besluttede opgaver.
Tak for veloverståede afdelingsmøder, 1. og 2. del som blev afviklet 19. september og 3. oktober 2024 i Bispeparkens beboerhus, Bispeparken 17 B
Referatet udkommer; lander i din postkasse, senest 4 uger efter afdelingsmødet.
Indkomne forslag fra Bispevængets beboere til afdelingsmøde 2024 Invitation og Dagsorden for Bispevængets afdelingsmøde 2024 Skabelon til at udarbejde forslag til afdelingsmødet Indkaldelse til afdelingsmøde 3.10.2024 - genoptagelse af mødet